Tuesday, October 1, 2019

BBM3410Satu2019: Close-up (Prestige Production)

1. Close-up (3 Manusia)



Wajah kegembiran terpancar diraut wajah gadis tersebut setelah mendapat menjejakkan diri di Universiti Putra Malaysia. Tambahan lagi Universiti Putra Malaysia merupakan universiti yang terkenal dan merupakan universiti yang berada di ranking ketiga antara universiti awam yang lain. Keriangan di wajah ini jugalah yang akan ditunjukkan sewaktu menyapa rakan-rakan baharu yang berasal daripada pelbagai negeri. Riak ini jugalah yang akan dipancarkan sewaktu menghadiri kelas-kelas di fakulti kelak.



Riak wajah ini merupakan riak wajah pelik yag ditunjukkan oleh seorang gadis ayu. Dalam fikirannya bercelaru atau keanehan memikirkan bagaimana kucing tersebut boleh makan makanan yang selain daripada kucing-kucing biasa makan. Ini kerana kucing tersebut makan buah durian. Keanehan ini menyebabkan dahi gadis tersebut berkerut seribu memikirkan kepelikan yang berlaku di hadapan matanya sendiri.



Gambar ini pula menunjukkan muka polos seorang gadis yang baru jejak ke tempat baharu. Keindahan pemandangan sekeliling membuatkannya seolah-olah seorang kanak-kanak yang baru mendapat bunga. Muka polosnya membuatkan orang sekeliling gembira.



2. Close-up (3 Bukan Manusia)


Gambar menunjukkan limpahan ais krim berperisa vanila memenuhi ruang cawan tersebut. Ini membuatkan orang turut terliur melihat minuman ini tamabahan lagi pada waktu-waktu cuaca panas ini. Keinginan membasahkan tekak dengan air tersebut telah tercetus apabila melihat gambar di atas.



Kecomelan kucing tersebut terpancar apabila kucing itu seolah-olahnya telah terulit lena dengan tidurnya di atas di atas bantal. Bulunya yang putih gebu tersebut menambahkan kecomelannya dan tidak salahlah kucing sememangnya menjadi haiwan yang disayang oleh manusia. 



Warna yang menyerlah tersebut menarik perhatian ramai pengunjung di taman botani tersebut. Belang-belang yang terukir di permukaan bunga tersebut seolah-olah timbul dan nampak berani. Warna-warna bunga tersebutlah yang mewarnai sekeliling taman bunga tersebut dan menceriakan pemandangan pengunjung-pengunjung di sana.

No comments:

Post a Comment