Tuesday, October 1, 2019

BBM3410Satu2019: Mug Shot (Prestige Production)

Mug Shot (3 Manusia)


Gelak-tawa gadis di atas telah menghilangkan keayuan di wajahnya. Keelihatan gadis tersebut gembira yang melampau sehinggakan tergelak besar mendengar cerita rakannya yang mengenai dia mengigau sewaktu tidur dan tercari-cari sesuatu menggunakan hidunya dalam susana samar-samar lampu belajar. Sesuatu tersebut yang di cari-carinya adalah makanan. Reaksi gadis tersebut menggambarkan hatinya tercuit dengan kelakuan yang dilakukannya tanpa sedar pada malam itu.



Reaksi wajah tidak bersalah terpancar di raut wajah jejaka ini. Raut wajah ini jugalah yang dipancarkan apabila jejaka ini tidak menghadirkan kelas dan apabila rakan-rakan menanya akan ketidakhadirannya ke kelas pagi tadi. 



Gadis ini pula sedang memancarkan reaksi wajah yang terpinga-pinga menangkap setiap bait kata kawannya yang sedang menerangkan tugasan yang baru diterima daripada pensyarah mereka. Reaksi wajah tersebut tiba-tiba muncul apabila si gadis tidak mendengar percakapan rakannya tambahan dia keliru serta tidak paham kehendak tugasan pensyarahnya. 

No comments:

Post a Comment