Tuesday, October 1, 2019

BBM3410Satu2019: Over The Shoulder (Prestige Production)

Over The Shoulder (3 Gambar)



Tugu kereta kebal tersebutlah yang menjadi kebanggan dalam diriku sebagai mahasiswa UPM. Ini kerana itu adalah kolej yang kubangga-banggakan iaitu Kolej Sultan Alaeddin Suleiman Shah. Kemudahan yang disediakan pihak pengurusan amatlah memudahkan urusan saya sepanjang di UPM ini. Jasa dan bakti pihak pengurusan tidak akan dapat saya lupakan walaupun setelah saya sudah tamat pengajian kelak. 



Hanya insan terpilih dan kuat mental serta fizikal sahaja yang mampu jejak kaki di kawasan di atas. Di atas merupakan pemandangan dari hadapan Markas PALAPES UPM. Tempat inilah di mana saya menghabiskan waktu hujung minggu bersama rakan-rakan seperjuangan yang lain. Kami tetap bertahan dan masih akrab antara satu sama lain walaupun sudah ditauliahkan. Kenangan pahit manis telah terukir bersama dalam markas ini dan pastinya saya takkan lupakan seumur hidup saya. 



Pemandangan kolam di Bukit Ekspo menjadi tempat tumpuan pengunjung yang mengunjung di sana. Hal ini kerana bukan sahaja pemandangan yang menarik sahaja tetapi terdapat juga satu kehidupan lain yang mendiami kolam tersebut juga iaitu ikan-ikan yang hidup terbiar berenang-berenang bebas. Ramai pelajar menghabiskan waktu senggang di sana dengan memberi ikan-ikan tersebut cebisan-cebisan roti bersama rakan-rakan tersayang.

No comments:

Post a Comment