Thursday, December 19, 2019

BBM3410Satu2019: Instagram Minggu 11 (Ibu dan Keberkatan)

Assalamualaikum wbt,


Kita jumpa lagi.......Kali ini tugasannya adalah mengenai ibu dan keberkatan...Ibu adalah segala-galanya...Lagi-lagi saya merupakan anak bongsu dan sentu sekali ke mana sahaja ibu pergi pastinya ada saya....huhuhu.....anak mak lah katakan....Apa pula keberkatan saya?? Keberkatan saya adalah pasanagn ibu iaitu ayah.. Tanpa keberkatan abah jugalah anak daranya yang sorang ini tidak akan berjaya sampai ke menara gading ini...Dengan tulang empat kerat tu jugalah abah membesarkan kami 6 adik-beradik.... Merekalah syurga saya...Saya sayang mereka..Saya sayang keluarga saya...

Mari kita lihat wajah-wajah insan yang amat bermakna dalam hidup saya..dan yang penting Prof komen dan like lagi............





No comments:

Post a Comment