Thursday, December 19, 2019

BBM3410Satu2019: Instagram Minggu 10 (Kelegaan dan Kegembiraan)

Assalamualaikum sahabat handai semuaa.........Diharap berada dalam keadaan yang baik-baik belaka.......


Apa yang buat saya lega??? Apa yang buat saya gembira??? Nak tahu?? Mari sini saya cerita..
Perkara yang paling menggembirakan dan melegakan saya sewaktu zaman belajar di UPM ini adalah dapat ditauliahkan dengan kerabat diraja....ia merupakan satu benda yang amat melegakan dan menggembirakan hati saya ini kerana segala apa yang saya lalui terbayar dengan adanya penghargaan sebesar itu. Saya juga lega dan gembira kerana berada dalam kalangan PALAPES UPM, Serdang kerana saya dikelilingi dengan orang-orang yang baik dan sangat tidak kedekut ilmu untuk berkongsi....Mari kita lihat sama-sama gambar apa yang menggembirakan dan melegakan saya!!!!!




Inilah gambar yang melegakan saya!!!! tapi apa yang penting adalah Prof suka senyuman saya..



Merekalah kegembiraan saya!!!!!! Walaupun kami susah sama-sama tapi kami gemira sama-sama juga.. Walau penat macam mana sekalipun kami tetap senyum dan gembira...kerana senyuman dan ikhlas itu tidak melelahkan..

No comments:

Post a Comment